Samsung ürün tamiri takip

Girdim içeri ve artık ezberlediğim sözlerle en başından ona da anlattım bütün yaşadıklarımı. Beklediğimin aksine ilgili bir şekilde dinledi ve şu ana kadar muhattap olduğum tüm çalışanlardan en dürüstünün müdür olması beni şaşırttı. Benim ise bu konuda gerçekten yapabilecek birşeyim yok maalesef.

Türkiye’nin Teknoloji & Bilgisayar Hiperstoru

Onlar alt katın egemenliğinde sahiden. O yüzden sana önerim hakem heyetine başvurman. Yardımcı olamadığım için tekrar özür dilerim. Hakem heyetine başvuracağımı belirterek servisten ayrıldım. Bu olay olalı baya oldu ama üşengeçliğimden hala hakem heyetine başvurmadım.

Cihazı şarja takılı masaüstü bilgisayar gibi kullanıyorum. Yakın bir zamanda başvuracağım inşallah. Sonuca gelirsek bu hikayemizden çıkarılacak sonuçlar nelerdir? Eğer buraya kadar sıkılmadan okuyan varsa teşekkür ediyor iyi günler diliyorum. Garanti süreci içerisinde ilk bozulmada değişim ya da para iadesi isteyebilirsin. Senin seçimlik haklarından bunlar.

İlk sorunda değişim isteme hakkın var. İlk seferde olmasa da istedim değişim sonucu belli. İlla Tüketici koruma kanunu ile falan mı gitsem ne yapsam? Haklarının bunlar bunlar olduğunu söyle. Bataryayı kendin değiştiremediğin için sarf malzemesi sayılmadığını gerçi zaten sorun bataryadan değil gibi ve değişim ya da para iadesi istediğini söyle. Yapamayız derlerse, değişim yamadıklarına dair imzalı bir kağıt iste. Bu yaşadıklarını kanıtlayacak servis belgesi vs. Tüketici aleyhine sonuç çıktığı görülmemiş zaten şimdiye kadar.

Var da… Gerçekte öyle yürümüyor maalesef. Bağırıp çağırmak işe yaramaz. Servis kanuna uysa aç kalacak. En iyisi, sabırla 3 kez tamire vermek, her seferinde aynı cümleyi yazdırmak ve üçüncü arızada raporu alıp mahkemenin yolunu tutmak. Gercekten ilgi gosterdiklerini, teknik servis sahtekar ciktiklarinda ucretsiz degisim yaptiklarini defalarca okudum.

Burada yurt disinda Samsung, en fazla 3 hafta bekleme suresi vermekte ve ayni sorun 2. Keşke en başından öyle yapsaymışım ama ufak bir sorun diye direk servise yolladık işte. Şu an Samsungla ilgili herhangi bişey midemi bulandırıyor o yüzden hakem heyetine direkt gideceğim galiba.

Destek Bilişim > Samsung Servis Merkezlerimiz

Maddede Samsung almayin demis arkadas, alakasi burada. Hatta ozur dileyip, hediye ceki gonderdiklerini biliyorum.


  1. CİHAZ TAKİP.
  2. Öne çıkan videolar.
  3. arama kaydedici android.
  4. Şikayet, şikayetçi tarafından yayımdan kaldırılmıştır..
  5. Hizmet Elektronik.
  6. CİHAZ TAKİP | Samsung Servis;

Tabi, ertesi gun degisim yapilan urun de hatirliyorum…. Kisacasi her firma da olabilir, ozellikle bolgesel servisler hususi olarak pislik cikarmaya egilimliler. S6 alanlari camura yatirdi mi? Diğerleri de aynıdır dediğiniz gibi. Ama yaşamadan tanımlama yapmak istemedim. Türkiyede sadece 2 tane Apple store varken Türkiyenin her yerine dağılmış onlarca servisin kalitesi bir olabilir mi? Şimdi kapıdan çıksam şehir içine binip Samsung Servisi önünde inebilirim. Ve birileriyle de muhattap olabilirim.

Arızalı Cihaz Takip

Ayrıca kaç yıllık Samsung kullanıcısıyım bir kere bile servislik durum yaşamadım. Lisedeyken telefonumu kaç kere düşürdüm ranzadan yine de bir şey olmadı. Kaç kere brick ettim ama geri düzelttim. Bu tür olaylar da kolay kolay olmaz zaten. Sırayı almak ayrı dert, gidip telefonu almak ayrı dert. Adamlar kara borsada satıyor apple store sıralarını.

Ve beni böyle bir durumda lütfen tekrar etiketleme Cemil. İlk 6 ay içerisinde bir kez dahi arıza yapsa para iadesi ya da ürün değişimi hakkınız var, ilk 6 aydan sonra ise bir kez tamire gitti ise ikinci kez gene bozulursa gene para iadesi ya da ürün değişimi hakkınız var. Üstelik aynı ya da farklı arıza olması önemli değil. Ben hiç uğraşmadan hakem heyetine bir dilekçe veriyorum, paramı da çatır çatır alıyorum. Şikayetinizi yapın gerisini onlar düşünsün.

Bir Servis Merkezi Bulun

İcra masraflarıyla misliyle yaptıklarının bedelini ödesinler. Herkes şikayet etse bu tarz uygulamalarda bulunmaya gözleri korkacaktır. Sana katılıyorum, herkes bilinçlenir sıkça bu tarz iade işlemleri başlarına gelirse yola gelirler.


  • Samsung Ataşehir.
  • bedava müşteri takip programı indir?
  • spy dvr cepten izleme.
  • Ürününüzü seçin.
  • Rebel Elektronik Merkez Mah. Büyükdere Cad. No/A Şişli / İstanbul;
  • windows phone görüşme kayıt programı.
  • Benim degil tanidigim bir kisinin ve iade etmeme sebepleri hatanin kullanici da oldugu konusunda israr etmeleri idi. Bir seferde 3 sorunu cozmek yerine sadece bir sorunu cozup digerleri ile ilgilenmemeleri ve surecin uzamasi alan kisiyi baya zor durumda birakmisti.

    O kisinin iade istememe sebebi de projelerinin macbook icerisinde olduguydu, kendisine gorursem sorarim verileri alabilmis mi diyerek. Ayrica bir degil bir kac defa denk geldigim icin biliyorum, Apple sut liman para dagitan bir firma degil ve pahali urunlerde pek ala ugrastirabiliyorlar, ozellikle begenmeyip iade etmek istediginizde ciddi bir manipulasyona maruz kalabilirsiniz. Yukarida yazdiginizi ekleme sebebime gelirsek.

    Bu tur cevaplar verirken zor olsa da biraz tarafsiz olmaya calismak faydalidir, sonucta cok harika ve mukemmel diyerek ovulen bir urun yada firmadan kisi zarar gordugunde mesuliyet olmasa da en azindan bir yanlis yonlendirme suclamasi yoneltilebilir. Uzun bir geçmişe sahip olan şirketimiz, SAMSUNG ATAŞEHİR markası altında yeni dönemine başlamış, cep telefonu servisi konusunda yeni çalışma sistemi, yenilenmiş donanım, kurduğu genişletilmiş servis ağı ve kurye grubu ile siz değerli müşterilerine gün gibi kısa süreler içinde, adresten adrese ücretsiz teslimat hizmeti vermektedir.

    Yedek Cihaz Servisimizde bulunan cihazınız tamir edilene kadar yedek cihaz temin ediyoruz. Garanti Firmamız yaptığı işlere çok güvendiği için 1 ay boyunca yaptığı işlerde sorun çıkarsa ücretsiz tamir ediyoruz.

    Servis Formu

    Süper Hızlı Anlaşmalı kuryelerimiz ile cihazınızı istediğiniz yerden alıp hızlı bir şekilde yaptıktan sonra istediğiniz yere bırakıyoruz. Kesin Çözüm Cihazınızın en kısa sürede kalıcı olarak tamir edilmesi için alanında uzman arkadaşlarımız en kesin çözüm yolunu izlemektedir.

    Samsung Yetkili Servis Trajedisi

    Kişilerinizi, müziklerinizi, fotoğraflarınızı, mesajlarınızı, cihaz ayarlarınızı ve daha fazlasını yeni Galaxy cihazınıza taşımanızı sağlar. Samsung Smart View uygulaması, mobil cihazınız ve bilgisayarınızdaki içeriklerin Samsun Smart TV'nizde kolaylıkla keyfini çıkarmanızı ve hatta mobil cihazınızdan TV'nizi kontrol etmenizi sağlıyor. Akıllı telefonunuz hakkında daha fazla bilgi edinmek ister misin? Samsung uzmanları uzaktan erişim ile cihazınıza bağlanır, sorunlarınızın çözümünü sağlar, sorularınızı yanıtlar ve cihazınızın performansını iyileştirir. Samsung ürünlerinizi, servis taleplerinizin durumlarını kontrol edin.

    Cihazınızı bilgisayara bağlayarak veri aktarın, bilgilerinizi yedekleyin, cihazınızı güncelleyin. Samsung Akıllı Rehber ile cihazınızın özelliklerini keşfedin, performansını artırın. Haftanın her günü Genel konular ve teknik konularla ilgili taleplerinizi 24 saat içinde yanıtlayacağız.