Telefon teknik servis takip

Tüketici ve bayilerle sonsuz güvene dayalı bir iş ortaklığında olan GENPA Satış Sonrası Hizmetler ekibi, bilgi birikimlerini yeni teknolojilerle doğru orantılı genişletmekte ve daimi olarak onarım teknikleri konularında yoğun eğitimleri takip etmektedir. Ayrıca diğer şehirlerde bulunan anlaşmalı servisleri sayesinde kurduğu hizmet ağı ile Türkiye'nin 6 bölgesinde de etkin bir servis sunmaktadır.

Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tutmayı hedefleyen GENPA Teknik Servis, tamamıyla bilgisayar otomasyonlu ve kağıtsız ofis ortamında şubeler arası online bağlantıyı kullanan ilk GSM Teknik servisi olarak sektörde öncü olan GENPA Servisleri, cihaz kabulünden, tamir laboratuarına, depodan, cihaz teslimine kadar tamamen veri tabanı ile otomasyona tabi tutulmuş olan çalışma proseslerine sahiptir.

teleservice: Cihaz Takip

Bu özellikler de GENPA Satış Sonrası Hizmetler ekibinin, diğer birçok Teknik Servise nazaran çok daha hızlı hizmet vermesine ve her türlü istatistiki bilginin üretici firmalara çok daha hızlı ve düzenli ulaştırılmasına olanak sağlamaktadır. Sahip olduğu bu otomasyon sistemi ile Genpa, müşterine cihazlarının servisteki durumlarını internet üzerinden online takip edebilme, 0 0 numaralı Genpa Çağrı Merkezi telefon numarasında kullanılan IVR robot operatör sistemi ile 24 saat boyunca serviste bulunan cihaz hakkında durum bilgisi alabilme, yine robot operatör üzerinden ücret onaylama ve kredi kartı ile ödeme yapabilme ve onarımı tamamlanan cihaz hakkında bilginin müşterilerine SMS ile gönderimi gibi birçok katma değerli servis hizmetlerini sunmaktadır.


  • vatan computer telefon takip!
  • LG LG Parça Tamir: Bir Garanti Onarım Takip | LG | LG Turkey.
  • Öne Çıkan Ürünler?
  • uzaktan cep telefonu takip.
  • android telefon hd film izle.

Bize ulaşmak için lütfen  tıklayınız. Vatan Bilgisayar Sanayi Ticaret A.

Malın montajının tüketici tarafından yapılmasının öngörüldüğü hâllerde, montaj talimatındaki yanlışlık veya eksiklik nedeniyle montaj hatalı yapılmışsa, sözleşmeye aykırı ifa söz konusu olur. Bu durumda malın ayıplı olmadığının ispatı satıcıya aittir. Bu karine, malın veya ayıbın niteliği ile bağdaşmıyor ise uygulanmaz.

Cihaz Takip

Madde çerçevesinde, üretici veya ithalatçılarca, teslim tarihinden sonraki altı ay içinde malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici; a Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, b Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinden indirim isteme, c Aşırı bir masraf gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, ç İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme seçimlik haklarından birini kullanabilir.

Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi hakları üretici veya ithalatçıya karşı da kullanılabilir. Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesinin satıcı için orantısız güçlükleri beraberinde getirecek olması hâlinde tüketici, sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim haklarından birini kullanabilir.

Onarım hizmeti alın

Orantısızlığın tayininde malın ayıpsız değeri, ayıbın önemi ve diğer seçimlik haklara başvurmanın tüketici açısından sorun teşkil edip etmeyeceği gibi hususlar dikkate alınır. Ücretsiz onarım veya malın ayıpsız misli ile değiştirilmesi haklarından birinin seçilmesi durumunda bu talebin satıcıya, üreticiye veya ithalatçıya yöneltilmesinden itibaren azami otuz iş günü içinde yerine getirilmesi zorunludur.

Tüketicinin ücretsiz onarım talebi, yönetmelikte belirlenen azami tamir süresi içinde yerine getirilir. Tüketicinin sözleşmeden dönme veya ayıp oranında bedelden indirim hakkını seçtiği durumlarda, ödemiş olduğu bedelin tümü veya bedelden yapılan indirim tutarı derhâl tüketiciye iade edilir. Seçimlik hak kullanılacak ürünlerin aşağıdaki koşulları taşıması halinde işlemler Sayılı T.